• Handla tryggt

    Köp nu – betala när du fått din order

  • Fri frakt när du handlar för över 499 kr

    Beställningar innan 17.00 skickas samma dag

  • Alltid säker betalning

    Välj mellan många olika betalningsmetoder

Leveransalternativ

Leveransalternativ

Vi erbjuder snabba leveransalternativ. Du kan välja att få ditt paket inom 24-48 timmar med UPS till valfri adress eller få ditt paket lämnat på närmaste postombud med posten.

När får jag min beställning?

Om du placerar din beställning innan klockan 17.00 på en vardag så skickar vi ditt paket samma dag. Beställningar som görs efter klockan 17.00 skickas nästa vardag. Om du beställer på helgen skickar vi ditt paket på följande vardag. Råkar dagen du beställer på vara en röd dag kan det ta en extra dag för ditt paket att nå fram.

Hur kommer mitt paket att se ut?

Ditt paket paketeras beroende på produkt och leveranstjänst. För att säkerställa att ingen produkt anländer trasig så paketerar vi produkten på ett så säkert sätt som möjligt men med hänsyn till miljön. Ibland placerar vi en returadress på paketet, detta kommer då visas som "ComfortClick Ltd" som är vårat moderbolag. Eftersom vi använder oss av Klarna Checkout och för att säkerställa total sekretess med ditt köp hos oss visas som "Klarna" på ditt bankkvitto.

Vad händer om jag inte är hemma när min leverans kommer?

Alla paket som skickas ut med Posten rekommenderat lämnas på ditt närmaste postombud. Posten förser dig med en avi om var paketet finns att hämta. Kom ihåg att ta med din legitimation när du hämtar ut ditt paket. Beställer du med posten standard skickas paketet till direkt till din brevlåda om paketet är litet nog och vid större paket får du en avi för att hämta ut försändelsen på ditt närmaste postombud.

Om paketet inte hämtas ut hos Posten kommer det sändas tillbaka till oss efter cirka två veckor.

UPS kommer leverera paketet till din dörr och kräva en signatur vid överlämningen av paketet. Det är ingen garanti att UPS kommer att ringa vid leverans men UPS kommer totalt att försöka leverera paketet vid tre stycken tillfällen innan paket returneras tillbaka till oss igen.

Om man vet att man inte kommer vara just hemma dessa dagar, om adressen bör ändras eller om en portkod bör tilläggas, efter att ordern har lagts, är detta möjligt genom att själv ringa till UPS på telefonnummer 08 44 68 50 49 med sitt spårningsnummer och arrangera detta.

Det är även möjligt att sätta en fullmakt på dörren med ett meddelande till UPS att lämna över det till grannen. Skriv då en lapp till UPS med följande information: Ditt Namn, signatur och vilken adress grannen bor på och dennes namn.

För kunders information, UPS har inget samarbete med Postnord och du som kund kan inte lämna ut ett utlämngnings-ställe, dvs postombud, som leveransadress, men, om UPS har misslyckat med sitt första leveransförsök och du inte har möjlighet att vara hemma, lämna fullmakt eller ändra adress, då kan du ta kontakt med ditt närmsta postombud och fråga om UPS kan lämna paketet där.

Var levererar Animigo?

Animigo levererar till hela Sverige, större delen av Europa och ytterligare några ställen i världen. Leveranskostnader beror på vilket land du beställer ifrån och till. Tiden det tar för paketet att nå fram beror också på din destination.

Spåra ditt paket

Så fort vi packat din order så skickar vi ett mail till dig med all leveransinformation. Har du valt en leveransmetod med spårning finner du ditt spårningsnummer i mailet. Kopiera numret och klistra in det i rutan nedan för att följa din order.